"Ақмола облысы Білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Есенгелді ауылының жалпы білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі"
Коммунальное Государственное Учреждение "Общеобразовательная школа села Есенгельды отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желілерде

 

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бесінші сынып оқушыларының бейімделуі

17.09.2024

Бастауыш мектептен орта мектепке ауысу оқушының психикасына жүктеменің артуымен байланысты.
Психологиялық және психофизиологиялық зерттеулер көрсеткендей, бесінші сыныпта оқудың басында оқушылар жаңа оқу жағдайларына бейімделу кезеңін бастан кешіреді, бұл бірінші сыныпта оқудың басталуына тән кезеңге ұқсас
Оқу жағдайларының күрт өзгеруі, әр түрлі мұғалімдердің оқушыға қойылатын талаптарының әртүрлілігі мен сапалық күрделілігі— мұның бәрі оқушының психикасы үшін өте маңызды сынақ.
Жетекші қызмет біртіндеп өзгеруде. Ең бастысы-жасөспірімдер бос уақытының көп бөлігін арнайтын қарым-қатынас
Оқу біртіндеп артта қалады. Бірақ бесінші сыныптың барлығында дерлік барлық балаларда оқуға деген қызығушылық сақталады. Сондықтан бесінші сынып-оңтайлы оқыту стратегиясын оқытудың ең сәтті жасы.
Осы жастағы балалардың тағы бір маңызды ерекшелігі-зейін құрылымының өзгеруі. Бала ауысудан басқа барлық назар қасиеттерін күрт нашарлатады. Бұл жастағы бала ұзақ уақыт бойы бір объектіге назар аудара алмайды, ол белсенділікті жиі өзгертуі керек.
Жасөспірімдер өте эмоционалды. Тіпті заттарға деген көзқарас тек эмоционалды. Балалар өздерін қызықтыратын нәрсені қуана қабылдайды. Бірақ бірінші қиындықтарға тап болған кезде олар тез салқындатылады. Ата-аналар бұған ренжімеуі керек: бұл жас ерекшелігі. Бесінші сынып оқушысының эмоционалдылығы соншалықты жоғары, тіпті жағымды эмоциялар да теріс әсер етуі мүмкін.
Бесінші сынып оқушылары өте белсенді, олар көп нәрсе жасағысы келеді, бірақ әлі де аз біледі. Олардың бастамасын баспау үшін оларға көмектесу керек, кез-келген бастаманы қолдау керек.
Жастың психофизиологиялық ерекшеліктерін біле отырып, біз бейімделу ерекшеліктерін қарастыра аламыз
Бейімделу кезеңінде балалар мазасыздана бастайды, қорқады немесе керісінше "Бос", шамадан тыс шулы, мазасыз болуы мүмкін. Олардың өнімділігі төмендеуі мүмкін, олар ұмытшақ, ұйымдастырылмаған болуы мүмкін. кейде ұйқы, тәбет бұзылады... Мұндай функционалдық ауытқулар қандай да бір түрде мектеп оқушыларының шамамен 70-80% -. тән.
Көптеген балаларда мұндай ауытқулар оқшауланған және жоғалады, әдетте оқу басталғаннан кейін 2-4 аптадан кейін. Дегенмен, бейімделу процесі 2-3 айға немесе одан да көп уақытқа созылатын балалар бар.
Балалардың аурулары көбінесе бейімделу кезеңімен байланысты. Мұндай аурулар психосоматикалық болып табылады.
Бейімделу кезеңінде балаға тыныш, жұмсақ ортаны, нақты режимді қамтамасыз ету маңызды, яғни бесінші сынып оқушысы ата-анасының қолдауы мен көмегін үнемі сезінуі керек
Ата – аналарға арналған педагог-психологтың ұсыныстары

Просмотров: 209


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Жалпы ақпарат

Білім беру ұйымының атауы: "Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімінің Есенгелді ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ

Орналасқан жері: Есенгелді ауылы, Тын к-сі, 32

Заңды тұлғаның байланыс деректері +7716 43 78353, +7 771 374 71 87, Ladyz14@mail.ru, http://sc0013-atbasar.edu.kz/ 

Мектеп директоры: Джусупова Гульжихан Бакировна

Текст